فراتر از انتظارات لبخند را به زندگی می آورید

  • Info@tehrandent.com
  • 77325918 - 77391459 - 77788130
کاشت ایمپلنت آلمانی

کاشت ایمپلنت آلمانی

کاشت ایمپلنت آلمانی

قیمت ایمپلنت آلمانی دارای هزینه های متفاوتی می باشد به علت این که شرایط هر کسی برای درمان فرق دارد.

ایمپلنت آلمانی مدل ها و مارک های مختلفی دارد که در قیمت ایمپلنت آلمانی تاثیرگذار خواهد بود.

به همین علت قیمت های متفاوتی دارند.

برترین مارک و برند ایمپلنت آلمانی، ایمپلنت ICX میباشد

که مورد استفاده قرار می گیرد و علی الرقم کیفیت خوبی که دارد هزینه ایمپلنت آلمانی ICX نیز مناسب و مقرون بصرفه می باشد.

از مهم ترین عواملی که میتواند کیفیت ایمپلنت آلمانی را برتر از دیگر ایمپلنت‌ها کند کیفیت و تضمین ایمنی ثابت آن است.

قیمت ایمپلنت آلمانی از قیمت ایمپلنت کره‌ای بالاتر است

اما در مقابل برخی ایمپلنت‌های سوئیسی و آمریکایی قیمت ایمپلنت آلمانی بسیار معقول‌تر است.

در کمپانی‌های ساخت ایمپلنت دندانی در کشور آلمان ایمنی بیمار هنگام تولید و آزمایش کالای تولید شده تضمین میشود.

اما همیشه سوالاتی در ذهن مراجعه کنندگان عزیز می باشد که ما در این مقاله سوالات شما را توضیح می دهیم و قیمت ایمپلنت آلمانی و دیگر ایمپلنت های برتر جهان را به شما معرفی می کنیم.

 

کاشت ایمپلنت آلمانی
کاشت ایمپلنت آلمانی

 

برند های مختلف ایمپلنت آلمانی 
  • Xive

یکی از برند های معروف آلمانی است که زیر مجموعه شرکت دنس پلای که شرکت چند ملیتی است محسوب می شود تنوع سایز و موفقیت بالا از مزایای این ایمپلنت آلمانی است شرکت اپاداناتک نمایندگی این برند را در ایران دارد متاسفانه بعد از تحریم ها قطعات پروتزی و حتی سایزهای این ایمپلنت در ایران نایاب شد و شرکت اپداناتک بنا به دلایل نامعلوم بعد از رفع تحریم ها نتوانسته ساپورت مناسبی داشته باشد در بازار برای قطعات پروتزی از اجناس غیر اصل استفاده می شود که در بلند مدت می تواند مشکلاتی ایجاد کند. به نظر می رسد معروف و خوب بودن برند کافی نیست و وجود قطعات اصل و ساپورت مناسب از شرایط ضروری برای هر ایمپلنت است.

  • ANKYLOS

این ایمپلنت آلمانی از محصولات زیر مجموعه دنس پلای است ایمپلنت بسیار خوب با موفقیت بالا محسوب می شود نسبتا ایمپلنت گرانی است ولی متاسفانه در ایران به سرنوشت ایمپلنت زایو دچار شده است. نمایندگی این ایمپلنت شرکت اپاداناتک در ایران است در حال حاضر این نوع ایمپلنت در بازار ایران موجود نیست

  • Bego

یکی از برند های نسبتا خوب ساخت المان محسوب میشوداین شرکت در ساخت الیاژ بسیار با تجربه است قیمت این این ایمپلنت متوسط به بالا است و نمایندگی این برند در ایران شرکت روژان درمان دارد .این برند در حال حاضر ایمپلنت سری جدید با طراحی خوب وارد بازار کرده است متاسفانه این سری جدید که به سری ار ایکس معروف است بنا به دلایل نامعلوم وارد بازار ایران نشده است و دو سری ار و اس که سری قدیمی این برند است در بازار ایران موجود است.این برند اباتمنت های زیرکونیوم دارد که در نواحی زیبایی می تواند بسار مفید باشد.

  • Medintika

مدینتیکا یا ام ایمپلنت یک ایمپلنت آلمانی جدید ساخت کشور است که در رده ایمپلنت های خوب المان محسوب می شود.هر چند ایمپلنت جدید محسوب می شود ولی شرکت سازنده سالهای طولانی ساخت قطعات دو شرکت استرا و اشترومن را بعده داشته و تجربه طولانی در ساخت قطعات ایمپلنت بخصوص اباتمن دارد .این ایمپلنت به نسبت گران است و نمایندگی انرا در ایران شرکت پارس اتکال بعهده دارد که بعد از ایمپلنت تایلوژیک این دومین ایمپلنت وارد شده توسط این شرکت است.در مورد طراحی مدینتیکا می توان انرا یک ورژن از ایمپلنت استرا محسوب کرد که موفقیت بالایی داشته و در نواحی زیبایی می تواند موفق باشد . میزان تحلیل استخوان این ایمپلنت بسار کم است.

  • Tiologic

یکی از برند های ساخت المان محسوب می شود که در رده ایمپلنت های متوسط قرار دارد. تنوع سایز این ایمپلنت با لا است و در رده قیمتی متوسط قرار دارد .شرکت دنتاروم سازنده المانی ان است که مواد دندانپزشکی می سازد

  • DRS(Ratio)

این ایمپلنت آلمانی یکی از ایمپلنت های خوب محسوب می شود که به خصوص در نواحی خلفی بسیار مفید است در رده ایمپلنت های گران المان محسوب می شود که ساخت شرکت میزینگر که در ساخت تجهیزات دندانپزشکی معروف است می باشد. این ایمپلنت یک ورژن از ایمپلنت اشترومن محسوب می شود که شنیده می شود که شرکت اشترومن به خاطر کپی برداری از ان در دادگاه اقامه دعوا کرده است.این ایمپلنت بصورت محدود توسط شرکت مهرارابن وارد ایران شد که در حال حاضر شرکت دریاب شمیران به ظاهر نمایندگی انرا گرفته است ولی وارداتی به کشور نداشته است.

  • Alphatech

این ایمپلنت المانی از ایمپلنت های سری جدید در المان محسوب می شود که سطح ان هیدروکسید کلسیم پوشانده شده است که در نواحی ضعیف استخوانی می تواند پیون خوبی داشته باشد از نظر قیمتی ایمپلنت متوسط محسوب می شود . قیمت این ایمپلنت با توجه به رده بندی ان در ایران بالاتر بوده و دندانپزشکان و جراحان در این قیمت انتخاب های بهتری می توانند داشته باشند. نمایندگی این برند در ایران سینا مد کالا می باشد.

  • Trias

ایمپلنت آلمانی تریاس یکی از ایمپلنت های متوسط المان محسوب می شود که توسط شرکت سینا مد کالا وارد شده است از نظر رده قیمتی ایمپلنت ارزانی محسوب می شود که از نظر کیفیت در حد ایمپلنت های متوسط کره ای است.

  • ICX

این ایمپلنت آلمانی از ایمپلنت های جدید ساخت المان است با توجه به تجربه نگارنده موفقیت بسیار خوبی داشته و در رده ایمپلنت های متوسط به بالا محسوب می شود, وقیمت مناسبی دارد.با توجه به نحوه اتصال قسمت تاجی به پایه میزان شل شدن یا لقی در قسمت پروتزی بسیار کم است. نمایندگی این شرکت در ایران تجهیز طب اثر دارد.

  • Ritter

این ایمپلنت آلمانی چند سال پیش وارد کشور شد کارخانه سازنده بیشتر در تولید یونیت های دندانپزشکی معروف است در بدو ورود قیمت این ایمپلنت بسیار پایین بود و در بازار رقابت بسیاریاز جراحان و دندانپزشکان به استفاده از ان تمایل داشتند متاسفانه مشکلاتی مانند عدم تطابق دریل با سایز فیکسچر و ست جراحی ضعیف و از ان مهمتر درصد بالای شکست و س زدن باعث شد کبا وجود اینکه ساخت المان است بسیاری انرا کنار بگذارند .

  • Argon

این ایمپلنت آلمانی جدیدا وارد بازار ایران شده است از نطر جراحی مشکلاتی مانند عدم تطابق فرز با فیکسچر بخصوص در فک پایین دارد که جراحی انرا مشکل می کند از نطر قیمتی متوسط محسوب می شود در مورد نحلیل استخوان و موفقیت زولانی مدت نگارنده اطلاعاتی ندارد. نحوه اتصال قطعه پروتزی به ایمپلنت بنا به ادعای شرکت سازنده امکان لق شدن را به حداقل می رساند هرچند این نوع اتصال در مراحل امتحان پروتز ممکن است برای دندانپزشک دردسر ساز باشد.

  • Dentegris

یکی از ایمپلنت های جدید المانی محسوب می شود در رده ایمپلنت های متوسط ساخت المان است.قیمت آن به نسبت قابل قبول است. نتایج طولانی مدت ان نامعلوم می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید